الأحد، 3 أبريل 2011

انا المصرى


                                                    بسم الله الرحمن الرحيم                                                 

كلمة انا المصرى :
 ارفع راسك فوق انت مصرى **ارفع راسك فوق انت مصرى

انا المصرى انت مين؟ انا المصرى اصل العرب انت مين ؟سيدنا اسماعيل ابو العرب امه هاجر مصرية من مصر انا المصرى انت مين؟ انا من ذكرت فى القران الكريم انا المصرى انت مين ؟ انا من ذكرت هه الانجيل انا المصرى انت مين ؟انامن حارب الهكسوس والتتار وبريطانيا وفرنسا واسرائيل انا المصرى انت مين؟انا من ركع امامه كل الجبابرة وكسر عناد الاكاسره انا من علم العالم كيف ياتى بالحرية انا المصرى انا من شهد له العالم بعظمته عرفتى انا المصرى من شاء له القدر ان يقود ويحمى العرب انا المصرى انا المصرى الذى روى بدمائه جناين الحرية واسال عنى ميدان الحرية يحكى عنى حكايات واكتر من كدة بطولات انا المصرى بعد الكلام ده ده فى اى كلام وليا عندك سؤال احساسك وشعورك ايه بعد قراة كلمتى البسيط وياريت تكون فى المضمون انت تحس انك كرمتك وراسك فوق الجميع انك تحس انك مصرى بجد حابب كلمة مصرى واتذكر الكلمة الخالدة للزعيم مصطفى كامل لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون مصريا        افرح انت مصرى    .        A.H

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق